Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
76tomi
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:54, 05 Sie 2015 Temat postu: delikatne szaropanie, sporadyczne dławienie po oodpaleniu |
|
Panowie od zakupu mam wrażenie że silnik się troszkę dławił przy ruszaniu lekko szarpie, kilka razy zaraz po odpaleniu dławił sie i przygasał.
Po miesiącu eksploatacji podczas jazdy z około 2000 obr odczułem mocne szarpnięcie, potem na trasie przy około 3 tys obrotów choinka wskażnikó. Po zatrzymaniu i odpaleniu ustało - zero kontrolek. Jak podpiąłem skaner :wysokościomierz sygnał cisnienia w kolektorze dolotowym: niewyjasniony 17961 i P1553, dodatkowo 01314 Moduł sterujący silnikiem - statyczne zlącze.
Po tym incydencie zrobiłem z 200km, nadal trochę szarpie przy ruszaniu, czasmi dławi się po odpaleniu, z dwa razy szarpnął podczas jazdy na wyższych obrotach.
Od czego zaczać? Przepustnica, EGR, cewka ?? Macie jakieś pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
joszi
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:39, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
na początek zacznij od wymiany świec. U mnie lekko się po tym poprawiło - choć i tak skończyło się w końcu na wymianie 2 wtrysków.
Warto też na próbę zmienić stację i może nawet zaleć 98 zamiast 95. Moje 1.4 aua na 98 zachowuje się zupełnie inaczej. Zdecydowanie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:08, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
joszi napisał: |
Warto też na próbę zmienić stację i może nawet zaleć 98 zamiast 95. Moje 1.4 aua na 98 zachowuje się zupełnie inaczej. Zdecydowanie lepiej |
Cały czas lejesz 98?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
joszi
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:49, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
tak, cały czas. Auto jest bardziej dynamiczne niz na 95 i nie poszarpuje przy zmianie biegów przy wyższych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:56, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
Kolega PinkFloyd swego czasu lał nawet Schell Nitro+ 100Pb i było ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
joszi
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:00, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
ja wychodzę z założenia, że na stacji oktany w paliwie są zaniżone i te 98 to faktycznie 95.
Na początku lałem 95 bo wyczytałem na forum że w 1.4 aua i tak nie ma sensu nic lepszego lać bo autko jest przystosowane do 95. Samochód wtedy był troszkę bardziej mułowaty, kontrola trakcji bardzo przeszkadzała w dynamicznym ruszaniu bo auto po jej działaniu zamulało albo poszarpywało. Dopiero jak te paliwa dość mocno staniały to zacząłem lać 98 a właściwie vervę 98 z orlenu i aż byłem w szoku z różnicy. Wcześniej zastanawiałem się na chipem by trochę wzmocnić dół, ale po zatankowaniu 98 jest taka poprawa, że nic nie trzeba robić. Teraz przy dynamicznym ruszaniu pomimo kontroli trakcji prędzej zamieli kołami niż poszarpie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:04, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
Ja cały czas 95, ale po Twoich pozytywnych odczuciach ze zmiany na 98 muszę spróbować. Mam szarpnięcia przy zmianie biegów ale winę zwalam na luzy przegubów. Akurat zbliżam się do rezerwy zaleję 98, dam znać jakie daje efekty może 76tomi również pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
76tomi
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:44, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Panowie tu nie jest problemem 95 czy 98.
Ten silnik przystosowany jest do 95 , na wlewie jest nawet napisane 91 oktanów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 5:29, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Zalałem Schell Nitro+ 100Pb i wielkich zmian nie zauważyłem, czekałem z odpowiedzią aż upały minął ponieważ wtedy silnik jestem mułowaty. Zrobię jeszcze test na 98.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cycor
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wysoka/Zawiercie woj. Śląskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:16, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
ja miałem podobny problem ale z tym ze jak trochę postał i był zimny sinik to dawał za mało chyba paliwa bo jak chciałem ruszyć to się ksztusił i dopiero po ok 10 sekundach chodził normalnie. Po wymianie filtra paliwa wszystko ustało wiedz może masz trosze przytkany. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa??
Ja jak dmuchnąłem w stary filtr ale w przeciwnym kierunku niż było na nim narysowane to poleciało bagno czarna benzyna:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|