Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:08, 07 Sty 2016 Temat postu: Co zrobić wymienić czy można regenerować popychacze zaworów. |
|
Witam.
Mam przejechane 170.000 tyś. km i coraz dłużej przy odpalaniu klekoczą mi popychacze. Jak pisałem już parę postów niżej trwało to może sekundę,
teraz już jest około trzech sekund, zaczynam się trochę martwić, a najgorzej to nie mam pojęcia co robić. Jak zapale na zimnym i zaraz zgaszę to na drugi dzień nic nie klekocze, jak jest gorący to po godzinie czy na drugi dzień uruchamiam to klekocze.
Proszę o jakieś rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:24, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
Nie slyszalem o regeneracji popychaczy. Zwykle wymienia sie je na nowe bo ich koszt nie jest jakiś strasznie wielki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:13, 08 Sty 2016 Temat postu: Co zrobić wymienić czy można regenerować popychacze zaworów. |
|
A jaki jest koszt wymiany na nowe?
Ktoś może wymieniał i wie. Czy da rade samemu to zrobić , czy do warsztatu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:27, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
Zobacz, co znalazłem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje się proste i tanie a może pomóc.
Co do popychaczy to koszt samych popychaczy wynosi (jak dobrze znalazłem) 160-240zł.
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:22, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
Żeby zobaczyć obudowę filtra to muszę zdemontować zderzak i chyba cały pas przedni żeby się tam dostać.
Artykuł super, pogadam z mechanikiem co on myśli. Wydaje się wszystko logiczne. Ja mam silnik 1,6 fsi bad, czy to będzie tak samo jak w WW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:22, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
Powinno być podobnie, roznice są głównie w typie rozrządu. Nie mniej warto porozmawiać z kimś, kto juz przy tych silnikach robił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:33, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dzięki trepek za Twoje zaangażowanie. Może jeszcze ktoś się wypowie na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artak
Dołączył: 21 Gru 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielonka Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:13, 12 Sty 2016 Temat postu: |
|
u mnie jest podobny klekot przez sekundę może półtorej po odpaleniu ale nie zawsze i zgodnie z tematem z forum Vw zamierzam przy najbliższej wymianie oleju dopilnować wymiany oringów. Obecny przebieg 162 000km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|