Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Audi a2 nie odpala ?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Nie 13:20, 10 Lis 2013 Temat postu: Audi a2 nie odpala ?

witam wszystkich mam problem z odpaleniem audi a2 silnik AUA 1,4 benzyna 2000 r, po prostu dziwny objaw rano nie mogłem go odpalić silnik kręci lekko jakiś inny ma dźwięk akumulator jest ok sprawdziłem pasek i koła rozrządu się obracają dodam jeszcze sprawdzałem ciśnienie na tłokach cylindra i wskazania wszystkich garów były 0 ciśnienia ,nie słychać stuku w silniku jak kręci może ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc z góry dzięki Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:40, 10 Lis 2013 Temat postu:

Kompresja 0 bar Shocked a rozrusznik kreci szybko i cicho ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Nie 17:19, 10 Lis 2013 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Kompresja 0 bar Shocked a rozrusznik kreci szybko i cicho ?
dokładnie kompresja 0 ciśnienia na czterech tłokach dziwne ? ,właśnie rozrusznik bez żadnego oporu kręci szybko i lekko i słychać go .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 17:26, 10 Lis 2013 Temat postu:

To znaczy ze jak szybko kreci to nie ma kompresji i albo podwiesily sie zawory albo pasek przeskoczyl i je uszkodzil. Albo bendiks nie zaskakuje i nie kreci rozrusznik silnikiem, jestes pewny ze kreci tlokami? Zdejmij oslone rozrządu i zobacz czy kreci sie na rozrusznika jak tak to wiadomo ze poszly zawory jak nie to tylko rozrusznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 17:43, 10 Lis 2013 Temat postu:

[heniekk59] o ile się nie mylę to ten silnik ma jeszcze drugi pasek rozrządu, który znajduje się na kołach wałków rozrządu, może ten drugi walnął jeśli nie był wymieniany. Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Nie 18:15, 10 Lis 2013 Temat postu:

rozrusznik kręci i tłoki się obracają sprawdziłem czyli rozrusznik ok, podejrzewam zawory i popychacze zapieczone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:23, 10 Lis 2013 Temat postu:

Sprawdziłeś czy wałki rozrządu się kręcą, chyba wystarczy odkręcić korek oleju i zajrzeć w otwór kręcąc rozrusznikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 15:03, 12 Lis 2013 Temat postu:

bogdand napisał:
Sprawdziłeś czy wałki rozrządu się kręcą, chyba wystarczy odkręcić korek oleju i zajrzeć w otwór kręcąc rozrusznikiem.
wałki rozrządu się kręcą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 16:00, 12 Lis 2013 Temat postu:

Dziwna sprawa. Pozostaje zdjęcie pokrywy zaworów i sprawdzenie tych nieszczęsnych zaworów. Może padły hydropopychacze (według Etki - element wyrównoważający hydr. 030 109 423) , lub nie dostają odpowiedniego ciśnienia oleju - może coś z ciśnieniem oleju albo z samą pompą oleju. :cry:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 17:22, 12 Lis 2013 Temat postu:

bogdand -mogło to się stać przy zbyt niskim poziomie oleju poniżej minimum w silniku bo córka jeździła nim wiadomo młodzież no i wyciek z silnika z lekka kontrolka ciśnienia oleju się nie zapaliła , samochód z holowałem do mechanika mówił że coś z rozrządem jak rozkręci da znać .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:05, 12 Lis 2013 Temat postu:

To jak masz niski poziom oleju to najpierw niech mechanik uzupełni olej i może odpali. Pierwsze słowa mechanika prawidłowe,że coś z rozrządem ale to chyba zostało wykluczone na forum Pisałeś, że nie odpalił po nocy i właśnie przez noc olej wyciekł z hydropopychaczy i przy rozruchu pompa już nie daje rady zassać jak jest mało oleju i popychacze nie otwierają zaworów. Mam nadzieję, że nic większego się nie stało. Confused
Edit: jednak chyba przeskoczył pasek rozrządu, coś nic kolega nie pisze, pewnie złe wieści. Smutny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bogdand dnia Nie 21:15, 17 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Czw 21:36, 21 Lis 2013 Temat postu:

mechanik dopiero dzisiaj zaglądną do silnika odkręcił pokrywę zaworów zdjął paski okazało się ze poszedł pasek rozrządu ścięło zęby ,no wiadomo co idzie dalej w takim przypadku poszło osiem zaworów i prowadnice do wymiany .ciekawe jakie koszty poniosę za tą przyjemność .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 22:22, 21 Lis 2013 Temat postu:

Przykra sprawa, według zaleceń producenta to w tym silniku paski wymienia się co 60kkm, nowe części + robocizna to pewnie ok. 1800zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Czw 22:38, 21 Lis 2013 Temat postu:

nie taniej kupić używany silnik za 1300 zł z gwarancją miesięczną i pogonić tą puszkę aluminiową bo mam jego dość ciągle problemy silnik, elektronika i koszty jak czytam na forach to te silniki są awaryjne .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:58, 22 Lis 2013 Temat postu:

Może z tą kwotą przesadziłem bo jak kupisz zamienniki zawoów w cenie 24zł za sztukę plus prowadnice po 9zł oraz uszczelniacze za grosze, wymienisz tylko uszczelkę pod głowicą i paski to zamkniesz się w kwocie ok 500zł + robocizna czyli ok 1000zł.
Drugi silnik + wymiana to 1800zł i nie wiadomo co się kupi chyba, że chcesz zainwestować i zrobić dla siebie to szukałbym droższą ofertę lub robiłbym remont silnika na oryginalnych częściach i przy okazji wymieniłbym tłoki i pierścienie na proponowane przez kolegę PinkFloyda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 17:51, 26 Lis 2013 Temat postu:

w moim przypadku wymiana kompletu rozrządu z pompom wodną ,uszczelka głowicy,płyn ,do chłodnicy, wymiana oleju silnika 5w 40 ,głowica używana kompletna z zaworami 400 zł ,za robociznę 400 zł taka przygoda z AUDI kosztowała mnie ogółem 1800 zł .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:24, 26 Lis 2013 Temat postu:

To za robociznę dużo nie wzieli ( oczywiście rozumiem że głowica była planowana i sprawdzana pod kątem szczelności a śruby nowe.).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Nie 19:02, 05 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:25, 26 Lis 2013 Temat postu:

Mechanik ustalił co było przyczyną uszkodzenia paska?
Kiedy wymieniałeś - przebieg i ile lat temu jakiej firmy pasek, w jakim stanie była pompa wody?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Wto 18:29, 26 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sajmontemplar
 
 


Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia/Killarney
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:36, 05 Sty 2014 Temat postu:

Witam
Podepnę się do tematu .
Od dzisiaj nie mogę także odpalić auta .
Ale od samego początku . Gdy wciskam centralny zamek światła w aucie błyskają tylko z jednej strony ( lewej) . Później próbując odpalić autko słyszę tylko kręcenie nic więcej ( nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć gdyż się nie znam ) . Akumulator wypiety i podpięty ponownie , ale to nic nie dało . Proszę o pomoc, bo nawet do mechanika pojechać nie mogę Szczęśliwy Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 19:30, 05 Sty 2014 Temat postu:

Sprawdź najpierw bezpieczniki czy któryś nie jest spalony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin