Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Nie 13:20, 10 Lis 2013 Temat postu: Audi a2 nie odpala ? |
|
witam wszystkich mam problem z odpaleniem audi a2 silnik AUA 1,4 benzyna 2000 r, po prostu dziwny objaw rano nie mogłem go odpalić silnik kręci lekko jakiś inny ma dźwięk akumulator jest ok sprawdziłem pasek i koła rozrządu się obracają dodam jeszcze sprawdzałem ciśnienie na tłokach cylindra i wskazania wszystkich garów były 0 ciśnienia ,nie słychać stuku w silniku jak kręci może ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:40, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
Kompresja 0 bar a rozrusznik kreci szybko i cicho ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Nie 17:19, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Kompresja 0 bar a rozrusznik kreci szybko i cicho ? | dokładnie kompresja 0 ciśnienia na czterech tłokach dziwne ? ,właśnie rozrusznik bez żadnego oporu kręci szybko i lekko i słychać go .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:26, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
To znaczy ze jak szybko kreci to nie ma kompresji i albo podwiesily sie zawory albo pasek przeskoczyl i je uszkodzil. Albo bendiks nie zaskakuje i nie kreci rozrusznik silnikiem, jestes pewny ze kreci tlokami? Zdejmij oslone rozrządu i zobacz czy kreci sie na rozrusznika jak tak to wiadomo ze poszly zawory jak nie to tylko rozrusznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:43, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
[heniekk59] o ile się nie mylę to ten silnik ma jeszcze drugi pasek rozrządu, który znajduje się na kołach wałków rozrządu, może ten drugi walnął jeśli nie był wymieniany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Nie 18:15, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
rozrusznik kręci i tłoki się obracają sprawdziłem czyli rozrusznik ok, podejrzewam zawory i popychacze zapieczone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:23, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
Sprawdziłeś czy wałki rozrządu się kręcą, chyba wystarczy odkręcić korek oleju i zajrzeć w otwór kręcąc rozrusznikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 15:03, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
bogdand napisał: | Sprawdziłeś czy wałki rozrządu się kręcą, chyba wystarczy odkręcić korek oleju i zajrzeć w otwór kręcąc rozrusznikiem. | wałki rozrządu się kręcą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:00, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
Dziwna sprawa. Pozostaje zdjęcie pokrywy zaworów i sprawdzenie tych nieszczęsnych zaworów. Może padły hydropopychacze (według Etki - element wyrównoważający hydr. 030 109 423) , lub nie dostają odpowiedniego ciśnienia oleju - może coś z ciśnieniem oleju albo z samą pompą oleju. :cry:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 17:22, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
bogdand -mogło to się stać przy zbyt niskim poziomie oleju poniżej minimum w silniku bo córka jeździła nim wiadomo młodzież no i wyciek z silnika z lekka kontrolka ciśnienia oleju się nie zapaliła , samochód z holowałem do mechanika mówił że coś z rozrządem jak rozkręci da znać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:05, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
To jak masz niski poziom oleju to najpierw niech mechanik uzupełni olej i może odpali. Pierwsze słowa mechanika prawidłowe,że coś z rozrządem ale to chyba zostało wykluczone na forum Pisałeś, że nie odpalił po nocy i właśnie przez noc olej wyciekł z hydropopychaczy i przy rozruchu pompa już nie daje rady zassać jak jest mało oleju i popychacze nie otwierają zaworów. Mam nadzieję, że nic większego się nie stało.
Edit: jednak chyba przeskoczył pasek rozrządu, coś nic kolega nie pisze, pewnie złe wieści.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bogdand dnia Nie 21:15, 17 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Czw 21:36, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
mechanik dopiero dzisiaj zaglądną do silnika odkręcił pokrywę zaworów zdjął paski okazało się ze poszedł pasek rozrządu ścięło zęby ,no wiadomo co idzie dalej w takim przypadku poszło osiem zaworów i prowadnice do wymiany .ciekawe jakie koszty poniosę za tą przyjemność .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:22, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
Przykra sprawa, według zaleceń producenta to w tym silniku paski wymienia się co 60kkm, nowe części + robocizna to pewnie ok. 1800zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Czw 22:38, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
nie taniej kupić używany silnik za 1300 zł z gwarancją miesięczną i pogonić tą puszkę aluminiową bo mam jego dość ciągle problemy silnik, elektronika i koszty jak czytam na forach to te silniki są awaryjne .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:58, 22 Lis 2013 Temat postu: |
|
Może z tą kwotą przesadziłem bo jak kupisz zamienniki zawoów w cenie 24zł za sztukę plus prowadnice po 9zł oraz uszczelniacze za grosze, wymienisz tylko uszczelkę pod głowicą i paski to zamkniesz się w kwocie ok 500zł + robocizna czyli ok 1000zł.
Drugi silnik + wymiana to 1800zł i nie wiadomo co się kupi chyba, że chcesz zainwestować i zrobić dla siebie to szukałbym droższą ofertę lub robiłbym remont silnika na oryginalnych częściach i przy okazji wymieniłbym tłoki i pierścienie na proponowane przez kolegę PinkFloyda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 17:51, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
w moim przypadku wymiana kompletu rozrządu z pompom wodną ,uszczelka głowicy,płyn ,do chłodnicy, wymiana oleju silnika 5w 40 ,głowica używana kompletna z zaworami 400 zł ,za robociznę 400 zł taka przygoda z AUDI kosztowała mnie ogółem 1800 zł .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:24, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
To za robociznę dużo nie wzieli ( oczywiście rozumiem że głowica była planowana i sprawdzana pod kątem szczelności a śruby nowe.).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Nie 19:02, 05 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:25, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
Mechanik ustalił co było przyczyną uszkodzenia paska?
Kiedy wymieniałeś - przebieg i ile lat temu jakiej firmy pasek, w jakim stanie była pompa wody?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Wto 18:29, 26 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sajmontemplar
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia/Killarney Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:36, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
Witam
Podepnę się do tematu .
Od dzisiaj nie mogę także odpalić auta .
Ale od samego początku . Gdy wciskam centralny zamek światła w aucie błyskają tylko z jednej strony ( lewej) . Później próbując odpalić autko słyszę tylko kręcenie nic więcej ( nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć gdyż się nie znam ) . Akumulator wypiety i podpięty ponownie , ale to nic nie dało . Proszę o pomoc, bo nawet do mechanika pojechać nie mogę Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:30, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
Sprawdź najpierw bezpieczniki czy któryś nie jest spalony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|