Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:30, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
Teść miał podobny problem co prawda w Peugeocie Partnerze próbując odpalić niby kręcił ale nie zapalał winowajcą okazała się zaśniedziała klema.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 21:28, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
sajmontemplar napisał: | Witam
Podepnę się do tematu .
Od dzisiaj nie mogę także odpalić auta .
Ale od samego początku . Gdy wciskam centralny zamek światła w aucie błyskają tylko z jednej strony ( lewej) . Później próbując odpalić autko słyszę tylko kręcenie nic więcej ( nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć gdyż się nie znam ) . Akumulator wypiety i podpięty ponownie , ale to nic nie dało . Proszę o pomoc, bo nawet do mechanika pojechać nie mogę Pozdrawiam | od centralnego zamka odpowiada bezpiecznik nr. 1 lub 2 w lewym rogu ,lub bateria w pilocie , jeśli chodzi o silnik to nie pisze kol. jaki to silnik ? w żadnym wypadku nie wolno zaciągać samochodu na biegu proponuje zadzwonić do znajomego mechanika ,niech sprawdzi ciśnienie na tłokach .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:08, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
Aby nie okazało się, że walnął pasek rozrządu, czy jest to kręcenie normalne jak zawsze. Może problem ze światłami miałeś wcześniej tylko nie zwróciłeś uwagi na to i nie ma związku z odpalaniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bogdand dnia Wto 22:09, 07 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:15, 05 Sie 2014 Temat postu: |
|
Ja od jakiegoś czasu także mam problem z odpaleniem, tyle że w moim przypadku różnie bywa - raz odpalam innym razem nie. To nie odpalanie ostatnio było rzadko, ale ostatnio nie mogłem dłużej odpalić. Normalnie pojechałem na miasto i gdy chciałem wracać - kręci, kręci (słychać jak rozrusznik chodzi) i nic. Już miałem dzwonić po lawetę, ale postanowiłem jeszcze odpalić z popychu. Była tam lekka górka. Ponieważ auto stało tyłem do górki, więc wrzuciłem wsteczny i jazda. Sprzęgło, bieg, górka, zapłon, sprzęgło puszczam. Bełtnął ale nie odpalił. Wepchnąłem więc go na parking z powrotem (na dole górki) i ostatni raz myślę sobie zakręcę. A ten skurczybyk odpalił od pierwszego. O co chodzi? Trochę się martwię bo miałem nad morze jechać niedługo. Ale przy tych kaprysach....
Aku co najmniej od 2007 roku nie był wymieniany. Ale kręcił dosyć żwawo. Więc czy to może być aku? Filtr paliwa wymieniałem w maju 2013 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:55, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
Ostatnio wyskoczyła mi kontrolka silnika. Sprawdziłem VAG-iem i wyskoczyło na kontrolerze silnika coś takiego:
1 Fault Found:
17598 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Implausible
P1190 -35 -10 --- Intermittent
Readiness: 0000 0000
Błąd skasowałem, kontrolka nie wyskakuje na razie... ale widać, że coś się dzieje. To wyskoczyło na zimnym silniku po odpaleniu po nocy.
Czy to może mieć związek z czasowo kiepskim odpalaniem? Pamiętam też że raz, czy dwa razy zdarzyło się w trasie (silnik nagrzany), że wskazówka temperatury spadała do zera i potem po 10 minutach jazdy z powrotem zaczęła rosnąć ale najpierw zatrzymała się na 60 stopni i potem znowu opadła i wzrosła do 90...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Wto 7:14, 19 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:37, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
jafrap napisał: | Ostatnio wyskoczyła mi kontrolka silnika. Sprawdziłem VAG-iem i wyskoczyło na kontrolerze silnika coś takiego:
1 Fault Found:
17598 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Implausible
P1190 -35 -10 --- Intermittent
Readiness: 0000 0000
Błąd skasowałem, kontrolka nie wyskakuje na razie... ale widać, że coś się dzieje. To wyskoczyło na zimnym silniku po odpaleniu po nocy.
Czy to może mieć związek z czasowo kiepskim odpalaniem? Pamiętam też że raz, czy dwa razy zdarzyło się w trasie (silnik nagrzany), że wskazówka temperatury spadała do zera i potem po 10 minutach jazdy z powrotem zaczęła rosnąć ale najpierw zatrzymała się na 60 stopni i potem znowu opadła i wzrosła do 90... |
Podgrzewanie sondy nr 1 uszkodzone, nie ma to wpływu z odpalaniem, na pewno powróci z porannymi odpalaniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:56, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
Po wymianie filtra paliwa na razie pali ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:24, 08 Lis 2014 Temat postu: |
|
Kicha, znowu mi gaśnie.
Ale zauważyłem coś takiego, że jak ruszę nim na biegu zanim silnik włączę, to często w końcu odpala. Dziwne.
Ostatnio zauważyłem że podczas jazdy, np. na skrzyżowaniu ze światłami zatrzymuję np. na czerwonym, czyli luz i hamowanie --- a obroty w górę, nawet do ponad 2000. Silnik krokowy się sypie?
Może trzeba by silnik krokowy wymienić? Mam takie przypuszczenie bo czasem jak odpalę to obroty walą w górę i dopiero po jakimś czasie spadają. Słyszałem też opinię, że za odpalanie odpowiada silnik krokowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Sob 14:25, 08 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Marki Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:30, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
Miałem podobne objawy winny był czujnik cieczy chłodzącej wskazywał 108 stopni zero błędów na kompie problem z odpaleniem na zimny , falowanie obrotów, gaśniecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:38, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
Dziś przy okazji regeneracji rozrusznika wymieniam czujnik G62 i się zobaczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Wto 11:39, 17 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:46, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
Wymieniłem czujnik cieczy chłodzącej przy okazji pobytu w warsztacie - ale i bendinks rozrusznika. Przy okazji szczotki rozrusznika. Teraz odpala bez problemu za każdym razem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
belzee24
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:56, 29 Lip 2017 Temat postu: |
|
Witam,
tydzień temu w sobotę pojawił się problem z odpaleniem 1.4 aua kręci ale nie odpala rozrząd się kręci , podpiąłem vag zero błedów.
Podłączyłem prostownik bo pomyślałem że aku pada, po dwóch lub trzech godzinach ładowania jak miałem robić holowanko do mechanika odpalił. od strzału. tydzień jeździł dziś ta sama sytuacja w sobotę ,ładuje już kilka godzin i dalej nie chce zaskoczyć . prosił bym o jakieś sugestię zanim wymienię pół samochodu.
W poniedziałek Żaba pali po holowaniu u mechanika.
Masakra podejrzewam immo. jak to sprawdzić
Z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez belzee24 dnia Pon 16:20, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|