Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Uwaga Audi A2 cofka VIN: WAUZZZ8Z02N017419

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Doradzamy przy zakupie Audi A2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 7:01, 11 Gru 2012 Temat postu: Uwaga Audi A2 cofka VIN: WAUZZZ8Z02N017419

[link widoczny dla zalogowanych]

VIN: WAUZZZ8Z02N017419

auto w 2009r w wrzesniu w ASO w Belgii po tym vinie miało 232.730km czyli ponad 3 lata temu, aktualnie w 2012r wychodzi cos powyzej 300.000km


[link widoczny dla zalogowanych]
Marka: A Nr identyfikacyjny samochodu: WAUZZZ8Z02N017419 Kod kraju: BEL
Rok modelowy: 2002 Opis: A2 TDI 1.4 I355 M5S Region: 202
Typ handlowy: 8Z0044 Data produkcji: 2001-11-06 Nr partnera: 03972
MKB: AMF Data wydania samochodu: 2002-01-08 Leasing:
GKB: EWQ Nr homologacji typu:
Kolor wyposażenia Typ Kod barwny Nr lakieru (nr KD lakieru) Opis
z zewnątrz (nadwozie/dach) 5B/5B LY7W Silver, metallic/Silver, metallic
wewnątrz YA black/black/black-black
Numery PR Nr identyfikacyjny Nr Pochodzenie Grupa Opis
1 0F3 L KRS fuel system for diesel engine
2 0G4 L GES cable gearshift
3 0GE L AGM emissions concept EU 3
4 0LU L SIZ special plates/stickers/ safety certificates for Belgium
5 0M2 L KBV fuel tank with a capacity of 34L
6 0N1 L HIA standard rear axle
7 0ST L SAU labels/plates in German and French
8 0TD P ZFM front and rear floor mats
9 0VH E BTA information kit in Dutch
10 0W1 L AKZ label for central electric German-speaking countries
11 0YJ L GKH weight category rear axle weight range 9
12 1C1 L FRO antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C
13 1CB L AED vehicle class differentiation 8Z0
14 1EX L TYP special identification plate for EC
15 1G8 L RER breakdown set
16 1KB L BAH drum brakes, rear
17 1LY L BAV disc brakes, front
18 1N2 L LEN power steering electro-hydraulic
19 1PC P ABR wheel bolts with anti-theft protection (unlockable)
20 1SA L TWU without additional engine guard
21 1T3 L VBK First aid kit with warning triangle
22 1WD L GFW transmission shaft for tripod joints
23 1Z1 L KRM increase in initial standard fuel filling by 4 liters
24 2A5 L UEA delivery equipment (transit coating) with thin seat cover
25 2G0 L EBB without insert for the filling up of fuel
26 2PG L LRA steering wheel
27 2WA L ZBR without additional tires
28 2Z1 L TYZ type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively
29 3B4 L ZKV child seat anchor for child seat system ISOFIX
30 3C0 L SHM without center rear seat belts
31 3CA L TRW without partition
32 3FA L DEI without roof insert (standard roof)
33 3GE L LBH raised rear cargo area
34 3L3 P SIE manual height adjustment for front seats
35 3NC L HIS rear seat bench/backrest, split folding
36 3Q1 L KOH rear headrests
37 3U4 L GPR luggage compartment cover
38 4A0 L SIH without seat heater
39 4GH L WSS windshield tinted with windshield sunshield
40 4K4 P TKV radio remote controlled central locking
41 4L6 E IRS breakaway inside rear view mirror automatically dimming
42 4M6 L BEH cup holder
43 4R4 E FEH power windows with comfort operation andcircuit breaker
44 4SB L MSL vanity mirror left
45 4TB L MSR vanity mirror right
46 4UE L AIB airbag f. driver a. front seat passenger
47 4W0 L KBO without cassette and CD storage unit
48 4X1 L SAB side airbag front
49 5C0 L KSA without special body measures
50 5D1 P TRF carrier frequency 433.92 MHz
51 5E3 L SAA large sill top with door cover
52 5K5 L LAC transit protective film (instead of paint preservative)
53 5RU L ASR outer right rear view mirror: convex (large viewing field)
54 5SL L ASL outer left rear view mirror: non-spherical
55 6CB P FOH rear heating duct
56 6FB E BBO body-colored outer rear view mirror housings
57 6M0 L GPS without tie down straps/net/pocket
58 6PA L HBV plastic hand brake lever handle
59 6Q1 L SAG plastic gearshift knob/handle
60 6R1 L SHV leatherette gearshift boot
61 6SS L KBB luggage compartment floor covering
62 6V1 L HEB rear trim panel (ECE)
63 6W5 L KZV front license plate bracket
64 6XD P ASE outer rear view mirrors: powered, heated
65 7A0 L CDW without CD changer/CD player
66 7B0 L STD without socket
67 7E4 L WSA auxiliary heating for water circulation
68 7M6 P EIL protective film for scuff plate
69 7P0 L LOR without lumbar support in front and rear seats
70 7Q0 L NAV without navigation device
71 7QA L CDR without CD ROM
72 7X0 L EPH without park distance control
73 8BB L HSW halogen headlight for driving on the right
74 8GL L GEN alternator 120A
75 8K0 L FLS without special low beam mode
76 8RE L LSE four loudspeakers (passive)
77 8T0 L GRA without cruise control system (CCS)
78 8TC L NEL rear fog light for driving on the right
79 8WB E NES front fog lights
80 8X0 L SWR without headlight washer system
81 8YU L RAO radio preparation for commercial goods
82 8Z5 L MKU engine cooling system, type 1
83 9AK P HKA "Climatronic" with impact pressure control free of cfc
84 9JA L RAU non-smoking version
85 9NX L FAS without electronic logbook
86 9P0 L SGK without seat belt warning light
87 9Q2 E MFA multi-function indicator/on-board computer with check control
88 9T1 P BWD heated washer nozzles, front
89 9V7 P EDW electronic vehicle immobilization devicewith anti-theft alarm system and passenger compartment control
90 9W0 L VTV w/o car phone preparation/installation
91 A00 L SAH no self-collection
92 A8S I AUS standard equipment
93 B02 L TPL type approval Belgium
94 B0A L BLB component parts set without country-specific design requirement
95 C04 L COC operating permit, alteration 4
96 C3Q P RAD cast alloy wheels 6J x 15 offset 37
97 E0A L AAU no special edition
98 F0A L FZS no special purpose vehicle, standard equipment
99 FA0 L SVO control of standard production
100 FC0 L IND without customized installation
101 FQ0 L QGM standard production wheels
102 G07 L DFV front shock absorption
103 G0C I GSP 5-speed manual transmission
104 GS1 L APP aluminum applications
105 H0M L REI tires 175/60 R 15 V
106 J0R L BAT battery 380 A (80 Ah)
107 K8Q I KAR fastback
108 L01 L GKV suspension range 01
109 L0L L LEA left-hand drive vehicle
110 M6F L MOT 3-cyl. turbo diesel eng. 1.4 L/55 kW TDIpump-jet injection system base engine is T0U
111 N1D E SIB fabric seat covering "Satellite"
112 NT0 L TSP transit coating (type 1)
113 PFU G floor mats and protective film at front and rear
114 PW1 G winter package
115 Q1A L VOS standard front seats
116 QE0 L ALG without tray areas package/box
117 QH0 L SPR without voice control
118 QV0 L TVE w/o TV reception/digital radio reception
119 SA9 E SNR inventory control model 4
120 T0U I GMO 3-cylinder diesel engine 1.4 L unit 045.B
121 U0B L INS instrument insert with clock km/h speedometer
122 UE1 L BBF color of controls matched with upper part of dashboard
123 V0A L REL tires w/o specification of tire brand
124 VF0 L FHW standard pedal cluster
125 VV0 L VOA standard front axle
126 WAH G equipment package for Belgium
127 X2A G national sales program Belgium


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 21:36, 11 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pmka
 
 


Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 19:59, 12 Gru 2012 Temat postu:

Handlarz wycofał ogłoszenie i postarał się o zablokowanie przez otomoto ogłoszenia, które pokazywało prawdę... Ciekawe, czy zwrócą kasę za wystawienie ogłoszenia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pmka dnia Śro 19:59, 12 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:08, 12 Gru 2012 Temat postu:

pmka napisał:
Handlarz wycofał ogłoszenie i postarał się o zablokowanie przez otomoto ogłoszenia, które pokazywało prawdę... Ciekawe, czy zwrócą kasę za wystawienie ogłoszenia.


ale vinu juz nigdy z historii google nie usunie, jak ktos kupi zobaczy te wszystkie ogloszenia które sa juza zapamietane ze to oszustwo, jak wpiszesz vin wszystko wyskakuje i ma juz pozamaitane z tym autem. W tym temacie wyleczyłem juz ok 100 handlarzy [link widoczny dla zalogowanych] i żaden nei smiał mnie pdoac do sadu wtedy bym mu pokazak gdzie raki zimują


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Śro 20:10, 12 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:59, 26 Sty 2013 Temat postu:

Zmartwiliście mnie i to bardzo Smutny - to jest pierwszy lub drugi post jaki przeczytałem na tym forum i okazuje się, że... kupiłem to auto. Jedyne pocieszenie to fakt, że w porównaniu do kilkunastu modeli A2, które oglądałem przez ostatnie pół roku, ten jako niemal jedyny wygląda na niezużyty i bezwypadkowy, dodatkowo jest całkiem fajnie wyposażony. Jak na razie jestem z niego bardzo zadowolony i świetnie mi się nim jeździ. Mam nadzieję, że auto jednak posłuży mi przez lata. Trzymajcie kciuki.
PS. A że był cofany, to byłem przekonany na 100 %, oceniłem jednak po wyglądzie, że nie ma przejechane więcej niż 250.000 km. Może się wiele nie pomyliłem. Osobiście nie wierzę w okazyjne samochody bezwypadkowe mające 10 lat i 150.000 km na liczniku. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 16:56, 26 Sty 2013 Temat postu:

Przebieg przebiegowi nie równy, nie o to chodzi że auto ma powyżej 300.000km i cos sie zepsuje tylko to że u nas jest to nagminne i wiekrzosc ofert internetowych to oszustwa i trzeba walczyc z oszustami, bo auto moze jest warte ale przy takim przebiegu tez powinno miec inna cenę i na tym chca zarobic handlarze odmładzajac auta i ich stan. . Jak zaakceptujesz ten przebieg i wiesz ze czasami cos tam trzeba bedzie do auta włozyć to mozna smigac. Sam znam Audi A2 tdi z przebiegiem 460.000km. Nie ma sie czym martwic 90% sprowadzanych aut TDI w Polsce ma grubo powyzej 300 tys km a zdazraja sie powyzej 500 tys km i węcej i jakos jeżdza w Polsce maja nowe życie Szczęśliwy Tylko każdy by chciał wiedziec na czym stoi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:37, 26 Sty 2013 Temat postu:

Kolego PinkFloyd, jestem dobrej myśli i łudzę się, że długo tym autem pojeżdżę. Jeśli pozwolisz to mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie odnośnie tego auta. Aktualnie mam silnik 1.4 TDI w dwóch samochodach: Fabii (2006) i A2 (2001) - wiesz może ile te silniki są w stanie przejechać bez większego remontu ? Fabię mam od nowości i ma 177.000 na liczniku, A2 pewnie pod 300.000, ale "jeżdżą" podobnie.

PS. Co dziwne w Fabii mam już leciuteńkie wytarcia tapicerki i koła kierownicy, a w starszym o 5 lat Audi A2 praktycznie nie ma większych śladów użytkowania (no może poza lekko podniszczonym mieszkiem lewarka i pasem bezpieczeństwa).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:58, 26 Sty 2013 Temat postu:

Audi ma takie materialy ze do 200 tys km wygląda jak nowe, a jak jeździ trasy to przy 300 tys km nie ma co zarzucic i stad to wykorzystują, skoda jest tańsza cos za cos, ale jak jezdzi tylko trasy to tez bedzie wyglądac ok, bo raz zamkniesz drzwi zrobisz 1000km i wysiadziesz, a w miescie w tym czasie juz niezle pozamykasz drzwi, pokrecisz kierownicą, wytrzesz juz siedzenie, wazne żeby 1.4 tdi nie jezdzic na longlife ( serwis co 30 tys km ) tylko olej do pompowytyskow ( norma 505.01 ) koniecznie max co 15tys km,bo na longlife czasami obracają sie panewki lub bicia dostaje korbowód w 1.4 tdi bo 5w30 jest dosyc żadkim olejem a po tym dystasie juz sie za mocno rozcieńczy frakacjami z oleju, paliwa a w Polsce zazwyczaj wiekrzosc to jazda miejsca i nie ma jak to odparować, A2 ma turbawke WG i mozna nią zamulać a fabia VNT o nie lubi emeryckiej jazdy,A2 w tym roczniku nie ma dwumasy. Silnik spokojnie dobije 500 tys km i więcej, w miedzy czasie pomki, turbawka i dalej będzie smigac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 18:04, 26 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:37, 05 Kwi 2013 Temat postu:

Możesz sie domagać od sprzedajacego zwrotu części pieniędzy. Idź do rzecznika praw konsumentów, a on Cie porowadzi. Nie odpuszczaj "dziadowi".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 10:35, 28 Kwi 2013 Temat postu:

Coś mi mówi, że na niewiele się to zda.
Ale z ciekawości porozmawiam z radcą prawnym - może mi coś podpowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 6:20, 02 Maj 2013 Temat postu:

Latwo to udowodnic mogę ci pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel7373
 
 


Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 12:40, 29 Maj 2016 Temat postu:

witam pinkfloyd dasz radę rozszyfrować tego?
WAUZZZ8Z55N011037 pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Doradzamy przy zakupie Audi A2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin